Компанія “ТОВ Мегапромснаб” спеціалізується на заміні рейок залізниці. Заміна рейок залізниці це дуже трудомісткий процес. Роботи виконує досвідчена команда співробітників. Ми виконуємо підготовчі роботи з належною ретельністю. Зокрема, ми дбаємо про належну підготовку матеріалів перед початком основної роботи. Надзвичайно важливо, щоб заміна рейок проводилась ефективно, а результат роботи був постійним. Ми намагаємось замінити одну рейку під час довших перерв між поїздами. Ми докладаємо всіх зусиль для підтримання плавного руху поїздів. Після закінчення робіт ми веземо рейки та з’єднувачі, зняті з колії, до станції. Ми ніколи не залишаємо відновлені матеріали на місці.
Ціна на заміну рейок залізниці залежить від багатьох чинників та не може бути сталою для всіх. Все залежить від об’єму роботи, використаних матеріалів, поодинокої заміни чи суцільної заміни рейок та багато іншого. Для того, щоб дізнатись ціну на будівництво залізниці, заповніть форму на нашому сайті https://megapromsnab.com.ua/ та наш менеджер зв’яжеться з вами для обговорення усіх питань
Поодинока заміна рейок залізниці обумовлена необхідністю заміни гостродефектні рейки з критичними розмірами дефекту. Для заміни береться бездефектний замаркований запас рейок. Для одиночної заміни використовуються старопридатні зміцнені рейки, а також нетермостійкі рейки. Старопридатні рейки повинні за типом, довжиною і зносом відповідати продуктивності виробу.
Висота рейки, яка вкладається в торцях і ширина головки по робочому канту не повинні відрізнятися від аналогічних параметрів суміжних з ними, що лежать в шляху рейок більш ніж на 1 мм.
Нова рейка заздалегідь підвозиться до місця заміни, вивантажується всередину колії (допускається і на кінці шпал) з дотриманням вимог габариту.Рейку транспортують до місця зміни дрезини, на невелику відстань — двома ручними знімними портальними кранами, обладнаними талями для підйому і опускання рейок.До заміни рейки може виявитися необхідним виконання регулювання зазорів в тих випадках, коли в стиках заміненої рейки є злиті (нульові) або надмірно розтягнуті (конструктивні) зазори.
Суцільна заміна рейок проводиться для оновлення та покращення рейкової колії під час середнього ремонту шляху, в період між посиленими капітальними ремонтами безстикової колії із залізобетонними шпалами. Суцільна заміна рейок передбачає: заміну дефектних і перебирання інших деталей скріплень, суцільну очистку щебеневої призми, планування і очищення водовідводів, виправку і підбиття шляху з постановкою на проектні відмітки в профілі і плані і інші роботи, супутні середнього ремонту шляху.
Основним критерієм призначення суцільної заміни рейок на нові або старопридатних є такий же за кількістю одиночний вихід рейок, а також кількість дефектних рейок, як і при призначенні відповідно посиленого капітального або капітального ремонтів шляху. Вид супутніх робіт, кількість елементів скріплень і шпал, які потребують заміни, визначаються за результатами огляду шляху.
Суцільна заміна рейок новими, супроводжувана роботами в обсязі середнього або посиленого середнього ремонту шляху.
Будівництво залізниці — ціна від виробника | Комплексно-оздоровчий ремонт залізниці |