+380 99 202 54 81
megapromsnab
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Портфоліо
  • Документація
  • Контакти

Середній ремонт

Главная Середній ремонт
  • часткова або повна заміна одного з елементів верхньої будови колії (шпал, рейок, скріплень, щебеню);
  • ремонт і заміна металевих елементів стрілочних переводів;
  • заміна комплекту стрілочних брусів;
  • постановка стрілочних переводів на щебеневий баласт.
Замовити
Середній ремонт колії — призначений для оздоровлення баластної призми, заміни дефектних шпал і скріплень. Проводиться суцільна очистка щебеню на глибину 250—400 мм або заміна інших видів баласту на глибину не менше 150 мм, а також очищення водовідводів.

+380 99 202 54 81

Середній ремонт залізниці

Середній ремонт залізниціСередній ремонт залізниці – це про ремонт залізничної колії без демонтажу шляху. Під час такого ремонту  змінюються тільки не придатні матеріали і елементи. Такі як баласт, згнилі або розбиті шпали, зношені рейки та інші елементи верхньої будови залізничної колії.

Середній ремонт залізниці ціна

Ціна середнього ремонту залізниці залежить від багатьох чинників та не може бути сталою для всіх. Все залежить від об’єму роботи, використаних матеріалів та багато іншого. Для того, щоб дізнатись ціну на середній  ремонт залізниці, заповніть форму на нашому сайті https://megapromsnab.com.ua/ та наш менеджер зв’яжеться з вами для обговорення усіх питань.

Середній  ремонт залізниці «під ключ»

Наша компанія надає послуги середнього ремонту «під ключ». В ці послуги ми включаємо часткову або повну заміну одного з елементів верхньої будови колії (шпал, рейок, скріплень, щебеню); ремонт і заміну металевих елементів стрілочних переводів; заміну комплекту стрілочних брусів; постановка стрілочних переводів на щебеневий баласт.

Проектування залізничної колії Ремонт стрілочних переводів

Контакти

м.Дніпро, Україна
+380 99 202 54 81
megapromsnab2019@gmail.com

Категорії

  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Портфоліо
  • Документація
  • Контакти

ТОВ "Мегапромснаб” - роботи по будівництву залізничних шляхів “під ключ”